Servis

Pro objednání servisu přístrojů z distribuce BP Medical, či objednání revize Vašeho lékařského přístroje nás kontaktujte níže.

Servis:

V případě problému s přístroji distribuovanými naší společností je pro Vás k dispozici 24hod servisní podpora, která je v záruční době přístroje ZDARMA. Opravujeme pouze přístroje dodané naší společností.

Pro urychlení servisního výjezdu vyplňte prosím servisní formulář na konci této stránky.

Kontakty:

  • 24 hodinová servisní podpora : servis@bp-medical.cz – nonstop
  • nahlášení poruchy je možné také na tel.: +420 602 228 803 (Po – Pá 9.00 – 17.00) – nahlašte prosím své jméno a příjmení, kontaktní telefon, typ přístroje a příslušný volný servisní technik Vás bude ihned po obdržení vzkazu kontaktovat

Servis pozáručních oprav:

Servisní práce po záruční době poskytujeme dle aktuálního ceníku:

  • cena servisních prací:  680 Kč (hodina práce)*
  • cena za revizi a vydání revizní zprávy k přístroji (BTK – bezpečnostně technická kontrola): 7 900 Kč*
  • paušální analýza servisní činnosti (min. 5 hodin práce)
  • cena za 1km: 14 Kč (vzdálenost můžete zjistit online dle nejrychleší trasy na www.mapy.cz), adresa našeho výjezdu je Puklicova 992/5, České Budějovice, 370 04

*výše uvedené ceny jsou bez 21% DPH, vztahují se na nezáruční opravy, cena náhradních dílů není v ceně kalkulace

Podmínky servisních prací se řídí obchodními podmínkami BP Healthcare s.r.o., které jsou uvedené na stránce zde.

Kontakt:

logo2016

Adresa: Jungmannova 26/15, Praha 1, 110 00

E-mail: servis@bp-medical.cz (nonstop)

Servisní kontaktní formulář:

    Vaše jméno (vyžadováno)

    Váš email (vyžadováno)

    Zadejte prosím Váš email pro kontrolu ještě jednou (vyžadováno)

    Vaše telefonní číslo

    Typ přístroje – model

    Výrobní číslo

    Datum zakoupení

    Vaše zpráva

    [cf7sr-simple-recaptcha]